Re: Notebok z USA ??

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Sat 16 Jul 2005 - 11:59:27 MET DST

sob, 16 lip 2005 o 03:07 GMT, Marcin Gora napisał(a):

> Nie wiem gdzie on to kupowal, mniejsza z tym, ale jezeli chodzi o ceny w
> sklepach w USA to na oficjalne strony sie nie patrz. Oni tam zawsze podaja
> MSRP (Manufacturer's Suggested Retail Price), i to sie ma nijak do ceny w
> sklepie. Przewaznie MSRP jest do 2x wieksze od tego co sie faktycznie
> placi w sklepie - bo wtedy klient jest zadowolony ze zaplacil taniej,
> mysli ze zrobil niesamowicie dobry interes. Taki marketing :-)
> I tak tu jest ze wszystkim, np. za zegarek ktory na stronie producenta
> kosztuje $399, w pierwszym lepszym sklepie zaplacilem $250, a i tak dalem
> [...]

uuu zawiodlem sie, laptop na ktorego kupno jestem zdecydowany w polsce,
jest drozszy w USA:

http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16834115303

tzn nie jest to dokladnie to co chcesz, bo chce kupic wersje WLMi, ale
biorac pod uwage ze komputronik i tak jest drogi, jakies 200-300 zl w
stosunku do tego co bede mogl kupic, to USA jest jeszcze drozsze...

PS, nalezy pamietac, ze ceny podane na stronach sa to ceny netto, nalezy
doliczyc ok 8%-9% podatku zaleznie od stanu

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][  - co musi zrobic lysy aby sie podrapac   ]
[       Ekg: #3781111            ][  po wlosach ?                             ]