Re: problem z płytą MSI 6330 SDRAM ATA100 VER5.0

Autor: Grzesiek <kizmeig_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 20:52:42 MET DST

Zrobiłem tak jednak to nie poskutkowało, w ogóle nie włącza mi się obraz
na monitorze, chociaż karta działa na innym kompie. Ale zauważyłem że
płyty pod intela a AMD różnią się wejściem AAGP czy to może mieć coś z
tym związanego?? Karta graficzna działa bez zarzutów na płycie pod
intela ale pod AMD nie zabardzo chce.

pozdrawiam
Grzechu