Re: PC Chips M726 i obsługa AGP

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 11:27:13 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Kapusta" <traper@cashflow.com.pl_USUN_TO> napisał w
wiadomości news:db7s9j$npp$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Płyta jak w temacie + PII 450 co chwilę zawiesza się z Rivą TNT. Z kartą
> na PCI jest OK.

To może problem nie jest z typem złącza, a z producentem karty. Próbowałeś
na AGP np. Voodoo3 ? I po co ci koniecznie karta AGP ? Do gier :) ?

> Problem ze sprzętem starym jak świat, więc zapytałem google.
> Odpowiedzi sporo, jednak wszystkie się sprowadzają do stwierdzenia
> "był kiedyś na stronach Ali taki programik, którym można było
> zmienić tryb pracy AGP na Safe Mode i ten badziew jakoś działał
> z kartami nVidii".

A wogóle zainstalowałeś drivery do AGP ze strony producenta ? Skoro problem
jest tak ważny to ALI powinien dorzucić to "safe mode" do oficjalnych
driverów.
Nie pomaga spowolnienie AGP do trybu x1 ? Albo poprostu wyłącz teksturowanie
AGP w sterowniku Rivy lub dxdiag - wtedy karta z punktu widzenia systemu
będzie widziana jako PCI (mimo że - ofkors - dalej będzie tkwić w slocie
AGP).

--
[ maX : ECS K7VZA 3.0 + Duron 1300 ]
[ 512 MB PC100 3-2-2 + Ati Rage 128 BBA ]