Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 09:48:52 MET DST
Message-ID: <db7ppg$hds$2@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| wrote:
> Użytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisał w wiadomości
> news:2340076.yDlhHcLS5m@latitude...
>
>>lev@k pisze:
>>
>
> (ciap)
>
>>2h laptopa przed kupnem. Łamanie takich zasad można zaliczyć właśnie do
>>braku kultury (stawia się sprzedawcę przed niepotrzebnym dylematem -- czy
>>spławić upierdliwego klienta czy tracić czas).
>>
>
> To jaki jest cel istnienia takiego sklepu - pranie pieniedzy ?
> Włodek
>

Powiedz mi, zamiast robiąc takie niczego nie wnoszące uwagi,
JAK PRZETESTOWAĆ LAPTOPA (bo jego dotyczyło pytanie, nie monitora!) TAK
BY W RAZIE REZYGNACJI SPRZEDAWCA MIAŁ W DALSZYM CIĄGU NIE UŻYWANY
SPRZĘT??????
Jedno wielkie bicie piany, ale NIKT nie powiedział JAK to zrobić.

Wojtek
Received on Fri Jul 15 09:50:12 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Jul 2005 - 09:51:11 MET DST