WĹodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| wrote:
> UĹźytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisaĹ w wiadomoĹci
> news:2340076.yDlhHcLS5m@latitude...
>
>>lev@k pisze:
>>
>
> (ciap)
>
>>2h laptopa przed kupnem. Ĺamanie takich zasad moĹźna zaliczyÄ wĹaĹnie do
>>braku kultury (stawia siÄ sprzedawcÄ przed niepotrzebnym dylematem -- czy
>>spĹawiÄ upierdliwego klienta czy traciÄ czas).
>>
>
> To jaki jest cel istnienia takiego sklepu - pranie pieniedzy ?
> WĹodek
>
Powiedz mi, zamiast robiÄ
c takie niczego nie wnoszÄ
ce uwagi,
JAK PRZETESTOWAÄ LAPTOPA (bo jego dotyczyĹo pytanie, nie monitora!) TAK
BY W RAZIE REZYGNACJI SPRZEDAWCA MIAĹ W DALSZYM CIÄGU NIE UĹťYWANY
SPRZÄT??????
Jedno wielkie bicie piany, ale NIKT nie powiedziaĹ JAK to zrobiÄ.
Wojtek
Received on Fri Jul 15 09:50:12 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Jul 2005 - 09:51:11 MET DST