Dysk zewnętrzny-jaki?

Autor: jk <_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 08:56:35 MET DST

Witam
Mam zamiar niedługo zakupić zewnętrzny dysk twardy jako że jest spory
wybór, chciałbym żeby mi ktoś poradził jaki kupić- Kwota do 800 PLN. Jako
że niezupełnie jestem obeznany z działaniem tego urządzenia, to chciałbym
jeszcze się dowiedzieć jak jest z np. z kopiowaniem danych na ten
zewnętrzny dysk z dysku drugiego lub odwrotnie. Czy to że będzie on
podłączony np. przez port USB nie ogranicza to w jakiś sposób szybkości
transferu (jak długo przykładowo trwa kopiowanie pliku wielkości np.1CD?) i
czy ew. będzie na nim można zainstalować jakiś system operacyjny
(np.Linux?).
Jeżeli mógłby mnie ktoś oświecić co do ww wątpliwości to byłbym
b.wdzięczny.

---
Pozdrawiam