Re: Problem z ATI

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 23:32:22 MET DST

red napisał(a):

> Kolejny, ktory przejechal sie na sterownikach od ATI :) Coz, problem
> chyba sprzetowy nie jest, ale moze w zalaczanych trybach 3D masz
> ustawione zbyt wysokie odswiezanie monitora, a ten reaguje tak, ze sie
> wylacza.

a wiec tak wylaczylem ten VPU Recovery i gra zaczela sie uruchamiac i
mozna bylo sie pobawic, potem do testow odpalilem jeszcze jedna bardziej
wymagajac animacje (tez kolejowa) i za pierwszym razem po 10 minutach
zwis. to reset i znow ta sama gra i po 20 minutach zwis , ale nie tyle
grafiki co calosci systemu i teraz dopiero zaczyna sie zagwozdka :(
Temperatura w obudowie 55 stopnie na procku 57 stopni.
nadal stawiam na sterowniki. Moze jakeis sugestie ?
acha sciagnolem te polecane 5.4 zaraz zainstaluje, ale dzis juz raczej
20 minut nie pogram :)
rano czas do pracy :)

--
Pozdrawiam