Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: <zzztopplWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 22:54:23 MET DST

ciach

> sprawdz ze smarta ile przepracowal dysk.
> w bateri tez cos bylo.....
> sprawdz pamiec memstestem.
>
> zapusc prime czy cos innego.... i sprawdz czy sie nie wylaczy z przegzania.
>
> Na kolorowych planszach sprawdz badpixele

ciach

jest jakis program do sprawdzania badpixeli na kolorowych planszach (moze
znajdzie sie jakis link do niego) czy tez sprawdza sie metoda z ery kamienia
lupanego czyli zmieniajac kolory pulpitu w windzie (XP)

W innej odp do tego watku napisali cos aby sprawdzic we wlasciwosciach baterii
ilosc cykli ladowan itd, z czystej ciekawosci sprawdzilam dzis w moim cf-71
Panasonica(winda98) nic takiego nie znalazlam bezposrednio pod winda(panel
sterowania i dalej baterie i menadzer urzadzen) dopiero dedykowanana aplikacja
do tego laptopa co nieco naswietlila temat ale i tak nie dowiedzialam sie ile
cykli (do)ladowan przezyla moja bateria.
CZy to zalezy od windy? pod xp bede to widziec?Albo nie wiem gdzie szukac;P

pozdr
zzztoppl
P.S.
prosze lopatologicznie ;)