Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 22:16:07 MET DST
Message-ID: <a5kega6v3qxs.dlg@chichot.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

zzztoppl, pisząc na pl.comp.pecet, z premedytacją zapewne napisał(a):

> co nalezy sprawdzic odbierajac laptopa aby wszystko gralo,
> jakie testy musi przeprowadzic sprzedawca a jakie powinien, ile powinno
> trwac "wygrzewanie" matrycy itd.

Jesli był zamawiany to powinien czekac na Ciebie w pudełku, a jak czeka w
fabrycznie zapakowanym pudełku to musi byc nowy. Odbierajac obejrzyj sobie
czy nie jest porysowany lub nie ma innych widocznych gołym okiem uszkodzeń
mechanicznych. Testy sprzedawcy? Jest tylko jeden, włącza notka i pokazuje
Ci ze chodzi, ewentualnie pokazuje jak uruchomic instalacje systemu.
Nie licz na gratisy jak będziesz chciała testowac ze 2 godziny notka przed
zakupem.

> udalo wam sie wynegocjowac jaks rabat lub jakies gratisy (np mysz) juz przy
> placeniu (gotowka)- tj. od ceny jaka nam wczesniej zaproponowali

Tak, jest to mozliwe ale nie koniecznie, wszystko zalezy do sprzedawcy, tez
od Ciebie - mozesz zaproponowac że zapłacisz gotówka a nie kartą jeśli
dostaniesz jakis gratis.

-- 
Pozdrawiam, Chichotek
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 1024mb DDR, BIV 40gb, WD400JB, Hercules
R8500LE 128mb, LG DVD-RAM GSA-4163B, Lite-On LTR-40125S, 17" Samsung
SM765MB, IntelliMouse Explorer 3.0, Chieftec 360W SF, Logitech UltraX
Received on Thu Jul 14 22:20:12 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 14 Jul 2005 - 22:51:10 MET DST