Nietypowy problem z USB

Autor: Łukasz <zły_at_zły.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 16:32:45 MET DST

Witam!
Otoz. mam pendrive jakis pqi (dostalem od ojca, a on od kogos innego ;]) i
jesli podlacze go do USB, ktore znajduje sie z przodu, to WINXP wykrywa go
jako nieznane urzadzenie. Jesli natomiast podlacze do USB z tylu komputera
to pendrive jest wykrywany prawidlowo i wszystko dziala. Myslac dalej,
zamienilem wejscia USB wtyczkami na plycie (przod do tego co bylo z tylu,
tyl do tego co bylo z przodu) i co sie okazalo jest to samo (czyli z przodu
nie dziala ;])

O dziwo, pendrive sasiada, tez jakis taki dziwny, dziala na przednim i
tylnym USB. Co jest grane?? Nie chce mi sie tam grzebac z tylu i wypinac,
jak moge zrobic to na przednim panelu ;]

Z gory wielkie dzieki.
Pozdrawiam!