Re: administrator pyta mnie... ?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 15:45:50 MET DST

kate napisał(a):
> Witam,
> zakupilam dzis laptopa no i dzwonie do administratora sieci aby
> skonfigurowal siec.
> Zapytal mnie jaki jest adres fizyczny karty sieciowej , maca ???
> Jak to sprawdzic ??? :)

Tak jak pisali już poprzednicy. Zakładam, że laptop nówka sztuka, nie
smigana z Win XP. Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" (bez "") ->
ipconfig/all i masz tam wszystkie karty sieciowe (bo zwykle są 2 teraz).
Jedna z nich to ta właściwa.
A jak masz z tym problem, coś nie wychodzi itp. to idź do tego admina z
laptopem i niech on to ustawi.

--
Proximus