Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 15:41:36 MET DST

zzztoppl napisał(a):

> p.S.
> udalo wam sie wynegocjowac jaks rabat lub jakies gratisy (np mysz) juz przy
> placeniu (gotowka)- tj. od ceny jaka nam wczesniej zaproponowali

Tak. W maju przy zamawianiu zestawu były negocjacje. Podparty 2
cennikami z innych sklepów negocjowałem cenę. Zyskałem 140 zł. Straciłem
20 zł na klawiaturze i 30 na karcie graficznej, ale ogólnie do przodu
byłem właśnie 140 zł.
Swoją drogą wszystko działa (choć nie obyło sie bez drobnych
komplikacji). Jestem zadowolony.

--
Proximus