Re: Problem z płytą główną MSI

Autor: Filip Orzechowski <filip-orzechowski_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 14:21:06 MET DST

Witam!
Też kiedyś miałem problem z płytą MSI. Kupiłem w sklepie płytę, procesor
i RAM, ruszyło raz (co dziwne) a potem już tylko piski i błyski ;-)
Okazało się, że wybrany przez mnie procesor nie ma prawa działać na tej
płycie o czym sprzedający nie był łaskaw mnie poinformować. Wymieniłem
procka i było OK.
Sprawdź zatem jeszcze zgodność procesora i płyty bo nie piszesz nic o tym...
Pozdrawiam
Filip Orzechowski