Re: Jaką płytę główną wybrać?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 13:49:48 MET DST

Dnia Thu, 14 Jul 2005 07:08:18 +0000 (UTC), Eomer napisał(a):

> Raczej nie ma to być płytka do podkręcania choć jak już będzie brakowało mi
> mocy dobrze aby dało się ją trochę podkręcić. Zapomniałem dodać że ma być to
> slot 939.

Jak lubisz ciszę (i nie chcesz się mordować ze zmianą chłodzena na płycie),
to wybierzesz coś od gigabyte na nForce4 lub nForce4 ultra (cena 360 zł za
tańszą wersję). Podkręcić się oczywiście da, ale o wynikach w stylu DFI
można zapomnieć (zazwyczaj można dać FSB przynajmniej 280 MHz, co przy
A3000+ da 2600 MHz).

> Pozdrawiam

pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam