Laptop na zasilaczu vs. trwalos baterii

Autor: Mikołaj Jopczyński <miszka_real_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 13:23:07 MET DST

Witajcie,

W poprzednim lapku (IBM R40) dobilem troszeczke batt i z 3h trzyma 1-2, mysle,
ze dlatego, ze pracowalem na niej na zasilaczu.

Teraz pytanie, co zrobic, by praca byla komfortowa (mozliwosc odpiecia lapka
bez przeladowywania) i nie dobic baterii (mam nowgo R51).

Czy moze robic tak, ze laduje batt do full, odlaczam zasilacz i rozladowuje, i
tak w kolko ?

Czy moze lepiej zdobyc pusta obudowe po baterii i nosic ja (baterie) ze soba i
w razie potrzeby zapinac ?

Bede wdzieczny za rady ;)

Mikolaj