Re: Notebook Acer TM2354LM - opinie

Autor: aladin07 <aladin07_at_wywal_to.go2.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 13:01:55 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <bosskg@o2.pl> napisał w wiadomoœci
news:db5ffp$8lp$1@bmj-lx1.bmj.net.pl...
> Użytkownik "marcolphus" <nie.musisz@znac.mojego.maila> napisał w
> wiadomoœci news:db57au$k15$1@atlantis.news.tpi.pl...

ja mam TM 4051 - to wersja z pelnym centrino na pentium m
tam bateria trzyma do 3 godzin ale raczej intensywnej pracy np. z
photoshopem
kompilacja oprogramowania w linuxie itp itd

ogolnie jestem zadowolony bo cichutki sprzecik i smiga ladnie
jedyne do czego sie nie moge przyzwyczaic to troche zbyt plytki klawisze -
ale to kwestia czasu:)
pozdr