Re: baracuda 200GB

Autor: Hakeron <hakeron_at_epf.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 21:16:57 MET DST

Użytkownik "darek" <viddar@interia.pl> napisał w wiadomości
news:33a6.0000128d.42d430cc@newsgate.onet.pl...
> mam problem z tym dyskiem po podzieleniu go na dwa dyski lokalne po ok 3,4
> dniach poprostu znika ??

Ja miałem podobny problem. Kupiłem dysk, przed samym dostarczeniem dysku do
mnie do domu testowałem go u kumpla. Zapisaliśmy kilka GB danych. Po
powrocie do domu gdy go podłączyłem okazało się że dysk jest totalnie
pusty - nawet nie miał założonych partycji!
Czy twój problem polega na tym iż zawsze znikają całkiem partycje czy dysk
widoczny pod systemem?