Nowy komp - około 3500zł

Autor: Bartek21 <bees1990WYTNIJ_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 20:57:41 MET DST

Witam serdecznie wszystkich!

Mam zamiar kupić w najbliższym czasie nowy komputer i proszę o poradę. Po
pierwszę gdzie. Słyszałem że w supermarketach nie warto bo sprzęt jest do
du**. Czy to prawda. Podobno najlepiej w jakimś sklepie komputerowym. Ja
myślałem o Vobisie bo mam niedaleko. I drugie pytanie - jaki komputer
wybrać. Od razu napiszę że mam na niego przeznaczone najwyżej 3600zł (bez
monitora). Będe go głównie używał do obróbki filmów, trochę dzwięku i do
gier. Co sądzicie o tym za 3599zł z Vobisu? (Jest na http://www.vobis.pl
trzeba kliknąć *komputery* po lewej - bezpośredniego linku się nie da
podać). A możę jakiś inny z innego sklepu. Jaka powinna być odpowiednia
konfiguracja? Bardzo proszę o wasze opinie.

--
Pozdrawiam,
bartek