Re: Re: informatyk w szpitalu

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 18:37:22 MET DST

DooMiniK wrote:
> Uzytkownik "fania" <adres@antyspamowy.pl> napisal w wiadomosci

> NTG - pl.praca.dyskusje
>
> ps. w szpitalu 'informatyk' jest najczesciej do wszystkiego - od instalacji
> windowsa po znajomosc platnika i FK/magazyn/kadry... Wszystko specyficze
> od instytucji.

hehehe, w zasadzie na niczym nie musi się znać, i tak nic nie działa jak
trzeba. poza tym większość szpitali używa "darmowego" oprogramowania,
tzn. zakupionego przez bank światowy, minzdrowia itp. u nas np.
funkconuje oprogramowanie infomedica. praca polega głownie na wgrywaniu
nowych patchy i reintalowaniu wszytkiego, ba windowsy się wieszają...
pozdr
szydas