Re: Krzesło do komputera...

Autor: Michał <mmichal.wytnijto._at_kontojestnatlen.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 15:53:46 MET DST

> Mówi poważnie. Ale klęcznik do pracy przy kompie jak dla mnie się nie
> nadaje. Może do ogladania stron itp. tak, ale jak trzeba coś jeszcze na
> biurku poprzewracać, obrócić się itp itd. juz jest gorzej.
> Dobry wygodny fotel z regulacjami wszelkich wysokości i katów jest wg mnie
> lepszy i wygodniejszy. Sam się za czymś sensownym rozglądam.
> Ma ktoś może jakieś linki?

Właśnie... krzesło czy fotel? Oto jest pytanie... prawie żaden fotel nie ma
regulacji wyskości podłokitników. Zobacz np to:
http://www.nowystyl.pl/pl/biuro/zorba.htm Full wypas... ale czy to wygodne
będzie do siedzenia 8 godzin dziennie? Niewiem... może lepsze coś takiego:

http://tinyurl.com/bu5ug

Może nie wygląda a potrafi? Oparcie zawsze przylega do pleców bo jest do
tego specjalny mechanizm. Siedzisz super prosto... co Wy na to?

Pozdrawiam