Adapter USB - IDE

Autor: Maly <maly_6_at_tlen.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 13:02:17 MET DST

Witam

Ostatnio zobaczylem na allegro taki adapterek i mam pytanie czy istnieje
takze adapter FireWire - IDE. Bardziej bylbym zainteresowany tym adapterkiem
poniewaz w laptopie mam USB 1.1 a ono wyciaga niewiele. Chociaz moze ktos
sie orientuje czy Toshiba Satellite 2435-S255 posiada USB 1.1 czy moze 2.0.
Znalazlem ostatnio na stronach Toshiby specyfikacje tego modelu i niby jest
tam napisane ze posiada 2.0 ale sprawdzalem kilkoma programami min. Sandra i
Aida i wykrywalo 1.1. Moze dlatego ze port pracuje w trybie Full Speed a nie
w High Speed? Jesli tak to zakup takiego adaptera na USB mija sie z celem.
Moze ktos z grupowiczow posiada taki adapter i moglby sie podzielic
wrazeniami z korzystania jak sie sprawuje?

Pozdrawiam
Maly