Re: Problem z trybem tekstowym - Belinea 10 20 05 i gf 6600 pcie

Autor: Jakub Kamecki <qba_at_127.0.0.1>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 07:56:25 MET DST

*PawelG* wrote:
> Bo przestawiłeś na karcie monitor domyślny - który jest teraz na wyjściu
> telewizyjnym ( lub na drugim monitorze).

no właśnie nie. panel lcd jest oznaczony jako "2" w windowsie, tv jako
"1". ale "2" jest oznaczona jako podstawowa.

> Takie cuda dzieją sią na
> kartach Ati. nie piszesz jaką masz kartę ale stawiam własnie na nią.
> Musisz doprowadzić do sytuacji, gdy monitorem podstawowym będzie twój LCD.

karta to gf 6600. problemem nie są ustawienia w windowsie, bo
tryb tekstowy normalnie jest wyświetlany powiedzmy z rana, gdy komputer
był wyłączony przez całą noc. po dłuższym okresie działania gdy
przyjdzie zresetować kompa to tryb tekstowy nagle znika a obraz włącza
się dopiero pod windowsami.

ogólnie jest to bardzo upierdliwe, bo nie można np. pracować w trybie
tekstowym linuksa itd.

--
Pozdrawiam,