Re: oki 321

Autor: Piotr <wuwek_ciachnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 23:27:41 MET DST

> Drukarka LPT1, przed drukowaniem wysuwa 1 stronę (składanki), może ktoś wie
> jak to wyeliminować?

Ciekawy objaw

Może troszkę więcej opiszesz:
- jak jest podłączona
- jakie systemy
- co drukujesz (nie zawartość ale rodzaj wydruków)
- czy zawsze
- czy przedtem też tak było
- dokładnie typ - może to 321 Turbo
- gdzie założony papier

Najlepiej jak na spowiedzi to szybko dostaniesz odzew.

Interesuje mnie to bo sam mogę mieć do czynienia z tymi
drukarkami i będę już "mondrzejszy"

Chodzi mi po głowie, że to drukarka sieciowa i może ma jakiś
baner wstawiony w konfiguracji
lub "się" przestawił margines lub długość strony.
Może być nawet walniety kabel lub przełącznik drukarkowy
- z nimi nic nie wiadomo
Mi nie drukowała pewnych liter w kombinacji z tabelkami
a był uszkodzony kabel.

Piotr