Re: Za mocno dokręcone śrubki

Autor: Jardo <jdziubWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 20:58:06 MET DST

> Te śrubki od napędów są bardzo upierdliwe, bo nie mają 'kantów'; są
> okrągłe, w dodatku 'zwężają się płynnie w kierunku czubka' (lepiej
> tego nie określę ;-) ). Praktycznie nie ma za co chwycić. No ale
> dzięki oczywiście za rady -- podczas pisania tych postów dojrzałem do
> decyzji, by jednak jutro wyprać się z kompem do serwisu, zwłaszcza, że
> mam do niego 7 minut piechotą... tylko że nie wierzę, żeby nawet oni
> sobie z tym poradzili... jak już pisałem, prawie rozwaliłem te śrubki.

To weź jakąś mała wiertarkę ( jeśli masz) i wiertło fi 2 lub 3 mm - zacznij
wiercić w "wyfrezowanym dołku" tak długo az cały łebek odpadnie. resztka śrubki
(sam gwint) albo się da wykrecic szcypcami, albo po prostu nie będzie
przeszkadzać. ( 2 otwory do przykręcania nadal maz dobre z tej strony)

Jardo