Laserówka do domu.

Autor: LiT <ltkascha.skasujto_at_bez.spamu.op.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 19:59:43 MET DST

Witam.
Znudziło mi się czyszczenie dysz przed każdym drukowaniem. Chcę kliknąć
"drukuj" i mieć wydruk. W związku z tym chciałbym kupić drukarkę laserową.
Drukuję rzadko i niedużo (a to jakaś mapka jak gdzieś dojechać, a to przepis
żonie, a to coś tam innego). Nie chcę wydać majątku na to urządzenie i nie
chciałbym wydawać połowy wartości drukarki na toner. Polećcie coś dobrego,
taniego i taniego w eksploatacji.
Moje tipy to: Samsung ML-1520 albo Brother HL-2030. Czekam na "za" i
"przeciw".

--
Pozdro
Tadek