EPSON C82 -blokada przeglad

Autor: Tomasz Niewczas <iceman_at_post.pl>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 08:50:58 MET DST

Witam, mam drukreczke Epson C 82 i maly kłopot o ile wymina tuszy itd szła
gładko to po roku mocnej ekspluatcji pojawil sie komunikat ze drukarka jest
na wykonczeniu i wymaga okresowego przegladu ( koszt 220 zł ) mam
wiecpytanie czy mozna to jakos ominac kasujac jakis licznik uzywajac progsa
lub kombinacji klawiszy jezeli ktos za jakies rozwiazanie prosze o info na
grupe lub na miala bede wdzieczy , pozdrawiam Tomasz

Ps. Pierwszy raz mam takie cus w drukarkach epsona jakas nowa moda ??