Re: monitor LCD - jaka technologia matrycy?

Autor: Maciej \ <yaq_at__to_wywalic_world.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 23:15:12 MET DST

Darek wrote:
> Po pierwsze to kompromitujesz sie kazdym postem. Z kazdym coraz
> bardziej. Po drugie znasz sie na monitorach jak pies na
> neurochirurgii, po trzecie Samsung jest producentem matryc dla
> wiekszosci firm i producentem jednego z najlepszych monitorow na TN
> (710T), a i na PVA niezle sobie radzi (173P+)..

No ale to jest Pan "mam bude chiefa za 500, co jest dostatecznym
potwierdzeniem wyrazanych przezemnie prawd zyciowych na temat tanich
rozwiazan", wiec zaraz sie okaze, ze my tu wszyscy jezdzimy skodami:) ktore
nie wiadomo dlaczego pana dzej-dzeja nie chca zostawic w spokoju:)

--
  _ _ ___ ___  |  Maciej "yaq"