Re: wywala sie odswiezanie :(

Autor: Kaja <kaja_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 22:58:00 MET DST

Mon, 11 Jul 2005 18:49:07 +0200, qwerty <news:dau7tv$ied$1@news.wp.pl>
napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <kaja@nie.ma.wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Grafa nie pociągnie? Śmieszne. Monitor daje radę:
> 640x480 120 Hz
> 800x600 100 Hz
> 1024x768 85 Hz
> 1152x864 75 Hz Musisz po prostu wymusić te 85 Hz. Jest to w 2 miejscach i
> właśnie w tych miejscach musisz ustawić te 85 Hz. Lepiej napisz jaką wersję
> masz catalyst control center.

U mnie wszystko ok. Odpowiadalam na czyjś post.

Wymuszenie nic nie da!

Fakt, że u mnie też działo się podobnie jak kupiłam nowy monitor. Po
prostu karta graficzna miała za mało pamięci. Na szczęście można było ją
rozbudować i udało mi się nawet 2 MB pamięci do tej karty dokupić. Od razu
nastąpiła poprawa i można było ustawić odświeżanie na takie jakie być
powinno.

--
Kaja