Re: BJC250 zwężaTekstOpołowęIdrukujeNaLewejCzęsciKartki

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 18:46:49 MET DST

On Mon, 11 Jul 2005 18:33:28 +0200, Grzegorz Krukowski
<registered.user@op.pl> wrote:

>Wraz z drukarką dostałem również sterownik, czy też program
>konfiguracyjny pod DOS. W nim to, o ile dobrze pamiętam, można było
>oprócz ustawień które można zmienić spod Windowsa, były ustawienia,
>które można zmienić tylko z poziomu tego programu, oprócz wysyłania
>kodów sterujących (masło maślane ;) ). Między innymi była tam zmiana
>trybu emulacji (IBM Proprinter/Epson/Canon) i skalowania wydruku do
>1/4 strony i 1/2 strony. To co opisujesz pasuje idealnie do wyniku
>zastosowanie skalowania wydruku. Metody obejścia: (1) zdobyć ten
> [...]

I szczegółowa instrukcja odnalezienia tego programu:

1. Idź na stronę http://www.usa.canon.com,
2. kliknij Downloads w lewym dolnym rogu strony,
3. w Select Category wybierz Consumer Products [jeżeli masz Operę z
blokowaniem popupów, to okienko które się otworzy jest zablokowane i
pojawia się dymek z informacją o tym, kliknij ten dymek i otworzy ci
się okienko które będziesz teraz używał],
4. teraz w rozwijanej liście z nr. 1 wybierz Printers, z nr. 2 wybierz
BJC Series, z nr. 3 wybierz BJC-250 Series,
5. załaduje ci się kolejna strona, wybierz na niej Drivers/Software,
6. teraz między innymi masz pozycje: BJC Series Setup Utility for DOS
..., to jest to czego szukasz.
        Grzegorz Krukowski