Re: Pentium 4 - blokada termiczna

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 14:00:13 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:htl1u9i24bii$.wrjq9glq8kme$.dlg@40tude.net...

> Oderwał się całkowicie i spadł na dno obudowy? Nie było żadnego hałasu,
> że
> n ie zareagowałeś?

To komputer rodzicow, najwyrazniej nikt wtedy przy nim nie
siedzial. Zaczep rownie dobrze mogl sie ulamac kiedy
nie pracowal. Na samo dno zreszta nie spadl, ale wisial
tak odczepiony ze rownie dobrze moglo go nie byc (0.5cm
na krawedzi od nieurwanej strony)

> Najleppiej nagrać filmik jak komputer ostro pracuje bez radiatora, bo
> fotki
> to sobie można robić.

Chodzil tak sobie przez 2 tygodnie wieszajac sie tylko w
grach, wiec mysle ze by wydolil jeszcze troche. Inna sprawa
ze filmiku nie mam jak zrobic (za duzo zachodu wlec ze
soba kamere :>). No i oczywiscie nie polecam takiego
czegos na dluzsza mete bo temperatura byla bardzo
wysoka - no i byly zwieszki.
Skoro chodzi o p4 2.8 to chyba mozna wydac kase na
jeden z duzych radiatorow bez wiatraka i przy malym
obciazeniu nie powinno byc problemow z przegrzewaniem.
Radiator okolo 100zl, ew chlodzenie wodne <300zl i
nie bedzie zadnego ryzyka.