Re: To jest k... PECH

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 13:37:10 MET DST

T.N. wrote:

> widać silne
> niebieskie odbicie w środkowej części i fioletowe przy brzegach. To
> chyba dalej jest coś nie tak? Z boku od monitora jakieś 2 m. jest okno
> i jak z lewej strony spojrzę na ekran pod dużym kątem to widać chmurki
> na niebie tyle, wszystko ma mocno fioletowy zafarb.

To się własnie nazywa "powłoka antyreflex" ;-)

> Od czego tak mogło
> się stać.

Od "nowości" - taka technologia. Jak Ci przeszkadzają odbicia (jak np.
kiedys mi) pozostaje jedynie modernizacja sprzętu na LCD..

  Przetarłem ekran kilkukrotnie płynem do okien i papierowym
> ręcznikiem, czy to mogło mieć znaczenie, że płyn był niebieski? A z
> tymi powłokami to już sam do końca nie wiem czy starte czy nie.

Jakby było starte to o /wyraźnyxh/ fioletowawych odbiciach patrząc pod
kątem mógłbys zapomnieć..

Pozdrawiam