Re: wywala sie odswiezanie :(

Autor: Artur-ek <aborecki_at_tenbit.pl.spam.no>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 13:05:38 MET DST

"dcart" <dcartWYTNIJTO@wp.pl> wrote in message
news:33a6.00000dee.42d2470a@newsgate.onet.pl...
> Witam wszystkich.
>
> Mam taki problem. Posiadam monitor (ma 3 lata) CTX VL 500, karta graficzna
> ATI
> Radeon 9550 128MB.
>
> Ustawiam sobie odswiezanie 85Hz. Zawsze bylo ok, ale ostatnio jak wlaczam
> kompa
> ...odswiezanie jest 60Hz. W opcjach jest 85Hz wiec musze przelaczac na
> inny i z
> powrotem na 85Hz i jest ok. Mysalem ze cos sterowniki sie wala ale
> pzreinstalowalem je. Nie dzieje sie to za kazdym razem ale ostatnio coraz
> [...]

mam to samo. Monitor sony kilkuletni (z 5) , Radeon (jakis zabytek, ale nie
znam sie dokladnie ;-) ).
I mam dokladnie to co ty, czyli wlaczam kompa, 60 Hz, zadne przestawianie,
przelaczanie nie jest w stanie zmienic tego na wiecej. Natomiast reset
prawie zawsze pomaga. Tak jakby sie cos rozgrzac musialo.
Tak wiec pomoc ci nie jestem w stanie, ale za to moze sie poniesiesz na
duchu, ze nie jestes sam w swojej niedoli. ;-)

--
Pozdrawiam, Artur B.