Re: Sempron i DOSowe programy

Autor: ROBBO 2 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 11:45:16 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Hmmm? A w czym wyraża się firmowość komputera NTT?

Pewnie tym ze kazdy squadak jest taki sam co u pana Henia w bramie sie
nie zdaza, O punktach serwisowych w calej Polsce nie wspomne,

> Bo ja prawdę mówiąc od dawna nie widziałem prawdziwie
> firmowego komputera. Najbardziej firmowy w mojej oko-
> licy jest chyba HP NetServer, ale i on ma elementy
> produkowane przez różnych wykonawców (ale przynajmniej
> na bezpośrednie zamówienie HP i w wersji pasującej
> tylko do tej konkretnej rodziny serwerów w sporej
> części).

No i pewnie bys nieznalazl no moze VIA robi yte swoje zabawki ze swoich
podzespolow. Jednak jak biore w rece taka Vectre to jakos wszystko tam
pasuje i gra. No i support

> Taaak... Oczywiście każdy klient to robi, prawda?

Nie robi bo NIE CHCE. A ten co chce i wie zlozy sobie sam.
Wez oproznij sobie glowe z wiedzy i idz zamow w firmie squadak komputer
no taki dla dziecka co by pograc dostaniesz to samo albo gorsze
badziewie czyli najtanszego Asrocka z GF FX5200, pamieci nie daj boze
lepsze niz aktualnie uzywane FSB.

> I wie, jakie firmy produkują dobre płyty główne,
> moduły pamięci, dyski twarde, karty graficzne i
> nagrywarki CD-RW? A sprzedawca też wie, jakie dokładnie
> elementy są w środku komputera, bo jakby inaczej? (*)
> (*) Żeby nie było wątpliwości: to sarkazm.

Sprzedawca w sklepie nie wie tak samo jak nie wie
ile maki jest w chlebie na stoisku obok.