Re: Transfery przes karty sieciowe

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 11:19:07 MET DST

J.M.Oizo w wiadomości <news:das0vs$eji$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Chciałem sie was spytac jakie macie transfery przez karty sieciowe???

Takie, na ile wyciągnie dysk w wolniejszym komputerze(5-6 MB/s, bo stary
dysk)

> Mam siec oparta na kartach sieciowych realtek 100Mb i router
> Jak brat sciaga odemnie film to transfer jest max 1MB.

Bo pewnie chodzi na 10Mb/s

> Ja do rutera mam kabel 1,5metra i od rutera do brata jest 10Metrow.

Może dlatego - sam robiłeś ten kabel? :P Jak jest dłuższy i marnej jakości,
sieciówka przestawia się na 10Mb/s. Może spróbujcie w konfiguracji sieciówek
wymusić 100Mb/s, a może z tym routerem jest coś nie tak...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel