Co jest z tymi przeglądarkami?Prośba o pomoc

Autor: Michał <walcz_at_ze.spamem>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 10:36:44 MET DST

Witam!
Może to NTG ale nie bardzo wiedziałem gdzie umieścić ten post.
Mam następujący problem: od jakiegoś czasu spod żadnej z przeglądarek
którymi się posługuję (IE, Firefox, Opera) nie mogę wejść na oba swoje
konta (każde na innym serwerze) pocztowe na stronie www. Początkowo
myślałem, że po prostu ktoś mi wszedł na konto i zmienił hasło.
Postanowiłem założyć trzecie konto i cały czas jest to samo Sad
Pomyślałem, że może coś w ustawieniach przeglądarek jest nie tak
(mało prawdopodobne żeby we wszystkich trzech od razu coś się skonociło)
ale powłączałem wszystko co się da i ciągle mam ten sam problem.
Gdy próbowałem wejść na swoje konto na Allegro, pojawił się komunikat
"Aby korzystać z Allegro, należy włączyć akceptację plików cookie". Sęk
w tym, że we wszystkich trzech przeglądarkach mam włączoną akceptację
plików cookie. Nie wiecie co to może być? Pomocy!

Michał