Re: Pentium 4 - blokada termiczna

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 10:07:41 MET DST

Dnia Sun, 10 Jul 2005 21:37:10 +0200, Bylski napisał(a):

> Zobacz tu:
> http://tinyurl.com/bnjpu - z parametrów wynika, że powinien być cichy -
> oczywiście z ręcznym regulatorem obrotów

Przy 2.2K obrotów jest do zniesienia, ale głośniejszy od tego co mam w
sig-u na 1650 RPM. Wydajność Freezera jest za to bardzo dobra i nieco
lepsza od QVC-100Cu

> http://tinyurl.com/7vjzy - ten jest dość tani - mam z nim pozytywne
> doświadczenia

Ta, aluminium i 30 zł i wydajność beznadziejna. Presscotta się tym dobrze
nie schłodzi i cicho nie będzie bo wiatrak będzie chodził cały czas na max.
obrotów. Aluminium i wydajność to antonimy (nie mówię tu o coolerach z heat
pipes). Fajnie napisano na tej stronce - 2600RPM przy 21dB. Kolejne
latające krowy :>

> No i te http://tinyurl.com/dn8wx - w trybie silent powinny być
> niesłyszalne - ale koniecznie wersje 12cm (regulator tam jest chyba w
> standardzie)

Wersja QVC-100Cu jest często bardziej wydajna i równie cicha.

> Pozdro
>
> Bylski

pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam