Re: w trybie DUAL

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 03:21:17 MET DST

Użytkownik "Paweł Starzyński" <ppwytnij@wytnijstarzynski.com> napisał w
wiadomości news:8904f$42d141f2$540ad5a7$12448@news.chello.pl...
> Zgłupiałem...
>
> w jakim programie sprawdzić czy pamięci chodza w trybie DUAL? W evereście
> nie znalazłem zadnej wzmianki na ten temat (przy wszelkich informacjach o
> pamięciach nie ma żadnego "DUAL"). Jedynym miejscem w którym dostaje info
> że
> pamięci chodza w trybie DUAL to POST biosu (Dual data channel activated
> lub
> coś w ten deseń). Konfiguracja: 2x512 KINGSTON PC-3200 na Soltek
> SL-75FRN2-RL, Win2000 + SP4. Reszta chyba nieistotna...

To po prostu sprawdź benchmarkiem czy ci coś przyspieszyło. To znaczy
całkowita przepustowość podystemu pamięci, bo jeśli chodzi o wydajność
całego kompa to w SocketA będzie w granicach błędu statystycznego (jakieś
2-3%), więc jeśli masz mocno "zamulony" windows to może nawet nie da się
żadnej zmiany uchwycić.