Czarny ekran

Autor: Maciej <pumac_at_op.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 23:30:58 MET DST

Witam.

Od kilku dni zauważyłem, że dzieje się coś dziwnego z moim komp. A chodzi o
to, że od czasu do czasu, nawet kilka razy dziennie bez żadnego powodu
gaśnie obraz na monitorze i mysz razem z klawiaturą przestają reagować.
Wirusy, itp. odpadają, bo specjalnie wrzuciłem na czysto system, żeby
wykluczyć jakieś problemy z oprogramowaniem. Problem z przegrzaniem odpada,
ponieważ potrafi się zawiesić po 5 minutach od uruchomienia, a poza tym
wskaźniki wyświetlają normalną temp.

Jakiś tydzień temu wymieniałem zasilacz, ponieważ poprzedni się przepalił.
Mam wrażenie, że mogło to mieć wpływ na płytę gł. ale czy wtedy nie powinna
wogóle nie działać? Czy ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami?

Pozdr.

--
Maciej
pumac@op.pl