Re: problem z odtwarzaniem dvd+r TDK

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 22:45:34 MET DST

Przy tej ilosci sprzedanych liteonow to zawsze sie znajdzie ktos kto trafil
na zly sprzet. Ja mam Nagrywarke 851S Liteona i dziala , mam tez stara
nagrywarke yamaha na scsi i tez dziala choc duuuzo lepiej ripuje mi plyty
audio.Jak pracowalem w serwisie canona to byl taki model S300 bardzo
popularny swego czasu gdzie czesto padala glowica i przyjmowalismy ich do
serwisu na dziesiatki w tygodniu ale w ogolnej statystyce sprzedazy to bylo
jakies 5% .Liteona ma chyba 99% posiadaczy PC w chwili obecnej

Mirek