Re: Gotowy komputer

Autor: El_Chueco <tank_at_NOSPAM.interia.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 20:15:19 MET DST

Ja mam z Vobisu (firma kupila) komputer i jestem zadowolony. Co prawda
wymienialem juz pamiec RAM i Karte Graf. - ale sam fakt zlozenia
komputera jest super (tasiemki i kabelki tak poukladane w obudowie ze
powietrze ma swobodny obieg). Do tego fachowa pomoc i konserwacja
(smarowanie ukladow ruchomych tj. wentylatory oraz czyszczenie kompa z
kurzu :D) za darmo - nie mowie ze polecam - bo to zawsze jest drozej o
jakies 20% - ale gwarancja jest dwuletnia na wszystkie komponenty, a w
razie awarii daja zastepczy.
Co do kompa - to polecam kupic wszystkie komponenty osobno w sklepie
(najlepiej tym samym) i samemu zlozyc i przetestowac. Nie dosc ze nauka
to zabawa fajna.

--
Tomasz "El_Chueco" Surowiec
http://www.surowiec.org - Moja Galeria