WinXP x64 Edition & SBLive! Platinum

Autor: Ambro [Wawa] <ambro2WYWALTO_at_poczta.fm>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 16:58:26 MET DST

Witam grupowiczów,
Czy komuś udało się dwa wyżej wymienione elementy doprowadzić do udanego
  małżeństwa? Winda wykrywa kartę jako multimedia audio controller i nie
udaje mi się doprowadzić do prawidłowego rozpoznania urządzenia. A jeśli
nie jest w żaden sposób zainstalowane w systemie, beta-sterowniki ze
strony preview.creative.com odmawiają instalacji. Macie jakiś pomysł?
Może są jakieś niezależne sterowniki dla posiadaczy SBLive i WinXP64?
Póki co muzykę mogę sobie odtwarzać za pomocą karty zintegrowanej z
mobo, ale to rozwiązanie dosyć prowizoryczne...

dziękuję uprzejmie za pomoc
pozdrawiam
Ambro.