Re: krajobraz po burzy - padla sieciowka?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 14:35:34 MET DST

Grzegorz Bartkowiak napisał(a):
> czy to mozliwe? zdaje sie, ze po wczorajszej burzy nad wielkopolska
> padla mi sieciowka integra na plycie MSI K7N2 Delta-L (nforce2
> Ultra400). troche mnie to dziwi, bo internet jest radiowy, przed
> sieciowka jest jeszcze router i modem radiowy, i wszystko działa, drugi
> komp tez (ta sama plyta). tylko u mnie padlo. zdaje sie, ze nie dziala
> tez modem telefoniczny (tez dziwne...). ale ta sieciowka... jest
> sposob, zeby sie upewnic, czy na pewno to padaka? resetowalem bios,
> podlaczalem bezposrednio do modemu radiowego, i nic. nie pala sie
> [...]

Sprawdź na początek kabel. Kilka dni temu nie działała mi karta sieciowa
(nie było burzy). Okazało się, że coś z kablem było nie tak. Po wyjęciu
i ponownym włożeniu wtyczki wszystko wrociło do normy.
Wg mnie mało prawdopodobne, żeby padła sieciówka bez uszkodzenia routera
czy modemu radiowego.

--
Proximus