Re: To jest k... PECH

Autor: T.N. <xyzxyz_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 13:52:42 MET DST

W artykule <1671805.KPUCIUJfYy@kraju.core> Jakub Krajewski napisal(a):

> Jak one wyglądają? Ja kupiłem moje (Fellowes własnie) w żółtym
> plastikowym opakowaniu. Wycieram nimi od ponad roku i jestem bardzo
> zadowolony (CTX PR711F, 17" CRT z Trinitronem).

To chyba to samo, żółte plastikowe opakowanie "Screen Cleaning Wipes",
12 podwójnych opakowań wet&dry. Dopiero teraz zauważyłem, że sprzedali
mi przeterminowane 04/05 (o ile to jest data ważności). Czy myślicie,
że to mogło mieć jakiś wpływ? A może to powłoka mojego Philipsa jest
jakaś podatna na ścieranie? W jednej z moich odpowiedzi poniżej
podałem linki do wątków, w których ludzie też się na nie skarżyli.

T.N.