Realizacja gwarancji? - sklepowi sie padlo miedzyczasie

Autor: ATZ Rzeszow <atz_rzeszow_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 13:45:30 MET DST
Message-ID: <dar1lu$mo0$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Witajcie

Komp kupiony prawie 2 lata temu. Jest faktura na wszystkie czesci i
nalepki gwarancyjne. Padl dysk Samsung 40GB. Niestety nie ma juz sklepu,
gdzie to kupowalem, zwineli interes. Nie ma tez oddzielnej gwarancji jako
takiej, ale ZTCW najwazniejsze sa nalepki na dysku.

1. Mozna jakos sie dowiedziec, czy na dysk byla 3-letnia gwarancja?
2. Jesli tak, gdzie zglosic reklamacje? Szukac jakiegos lokalnego sewisu
samsunga w Rzeszowie?

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Z. 
Received on Sun Jul 10 13:45:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Jul 2005 - 13:51:07 MET DST