Re: MOC

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Sun 10 Jul 2005 - 13:04:58 MET DST

Harry88 pisze:

> Jak byś dobrze umiał czytać to byś zobaczył że w nawiasie pisze "(
> tylko żeby można było to cofnąć!!! )" a jeśli to przeczytałeś i
> nierozumiesz to wyłożę Ci to bardziej prosto:
>
> Chodzi o to że gdy będę potrzebował przerobić film z MPG na AVI czy
> jakoś inaczej lub pograć sobie w jakieś fajne gry to wtedy sobie
> przywrócę pierwotną wydajność komputera i sobie pogram. A jeśli
> będę zostawiał komputer na noc żeby mi się ściągały jakieś nowe
> gry lub programy to wtedy obniżę jego wydajność żeby mniej
> ciągnął.

Do ściągania to sobie kup P200 (cały komputer za jakieś 100 zł na allegro) i
postaw na nim Linuksa czy nawet jakieś stare windows jak tylko to umiesz.
Efekt znacznie lepszy.

Gdybyś chwilę pomyślał to domyśliłbyś się, że w celu zwolnienia całego
komputera klasy P4 do poziomu P1 czy P2 musisz zwolnić nie tylko procesor,
ale i kartę graficzną, dyski itd. -- czyli nie ma sensu taka zabawa.

--
Notebook Dell Latitude za 799 zł oraz inny sprzęt...
http://www.neas.pl/sprzedam