Re: wiem wiem, znowu ten temat... Pierwszy LCD

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 20:46:36 MET DST

El_Chueco wrote:
> Parametry? Nie reguluje :P w Linuxie akurat tego nie robie - ale monitor
> wyswietla obraz :P

No, jakby nie wyświetlał... byłoby to cokolwiek dziwne :)

> A jesli chodzi o regulacje to chyba jest jakis program do regulacji
> kolorow pod linuxa.

Kolorów - tak: nVidia Settings.
Przydałoby się jeszcze coś do regulacji obrazu w-razie-czego, ale i tak
ten Samsung to mój faworyt (dobra matryca PVA i świetny wygląd) ;)

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl