3com i winxp -problem...

Autor: dizel <dizel8_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 13:33:52 MET DST

Zakupiłem karte sieciową 3C905C-TX-M.Sieć działa bez zarzutu ale
problem polega na tym ,że podczas kopiowania płyt z nagrywarki (LiteOn
LTR52327S) na dysk i przy nagrywaniu płyt komputer się zawiesza(Win xp
pro sp2).Pokazuje błąd "BAD_POOL_CALLER.Dzieje się tak za każdym.Gdy
natomiast włożyłem inną sieciówke (realtek) wszystko działa
ok.Podejrzewam że to wina sterowników.Instalowałem orginalne ze strony
3com ale to nie pomaga,na windowsowych też.Natomiast pod linuxem
wszystko działa ok.Może ktoś coś doradzi bo mi się już pomysły
skończyły

Pozdrawiam