Re: Temperatura Athlon - odwieczny problem.

Autor: Piotr <pionawro_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 12:04:29 MET DST

Użytkownik "Paweł Starzyński" <ppwytnij@wytnijstarzynski.com> napisał w
wiadomości

> Kolejna sprawa, ktora mnie zastanawia, to ze zaraz po wylaczeniu testu
> prime, temperatura procesora spadla do 59 stopni, ale to momentalnie, po
> gora trzech sekundach. Czy to nie dziwny objaw? Moze jednak ten mbm cos
zle
> wskazuje...
>
> Jakies sugestie? Czy to normalne objawy czy jednak cos jest nie tak?

Mam podobny konfig i takie same mobo i u mnie na dobrym coolerku
(Thermaltake volcano 12 lub pentagram Cu-100) temperatury mam max. 64
stopnie dioda i 55 soket temp w budzie ok 32. I te temperatury mam gdy proca
podkrece na 3200+, normalnie to jest 51/44.
A to, ze tak szybciutko ci spada temp to troche dziwne, a czy tak samo
szybko rosnie? Ja bym jeszcze sprawdzil sposob zalozenia radiatiora, w
pentagramach istnieje mozliwosc, ze bedzie minimalnie krzywo dolegal. Ja
mialem klopoty przy zakladaniu pentagrama Cu-100 bo mialem na NB pasywne
chlodzenie i o nie sie opieraly listki radiatora, kurde, dopiero po sladach
pasty na rdzeniu sie kapnalem, ze jeszcze nie dolega na 100%.
pozdrawiam
Piotr