wiem wiem, znowu ten temat... Pierwszy LCD

Autor: xEM <me_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 11:19:21 MET DST

Chciałbym kupić monitor LCD. Naoglądałem się tego mnóstwo, ale ciągle
nie mogę się zdecydować. Wiem dosyć dokładnie czego oczekuję od niego
i liczę na Waszą pomoc.

Parametry:
- cel: dom, czyli praca + gry + filmy
- matryca rozmiar: 17", TN (ze względu na czas reakcji)
- możliwość regulacji parametrów obrazu z panelu na monitorze - obawiam
  się, że pod linuxem byłby problem z oprogramowaniem, a widziałem już
  monitory (bodajze Samsung 173P) pozbawione przycisków.
- równiemierne podświetlenie matrycy, bo to by mnie chyba wkurzało najmocniej

Ogólnie interesuje mnie model, który sprawdził się u Was i jesteście naprawdę
z niego zadowoleni.

Dzięki za propozycje :)

--
pozdr.;)