SB live 5.1 + kx a mikrofon

Autor: Agenda <agenda1_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 10:59:19 MET DST

Witam!

Mam glosniki Creative 6.1 i karte SB Live 5.1 digital. Ze sterownikami z
plyty creative dzialalo mi tylko 5 glosnikow (i nie moglam aktualizowac
sterow z ich www), wiec zainstalowalam kx-y. Teraz dzialaja wszytskie
glosniki, ale mam duzy problem z mikrofonem. Nie dziala. Przeszukiwalam
archiwum, czytalam posty na ten temat, ale zadna zmiana ustawien nie
pomogla. Wejscie mic wlaczone, ale nie dziala. czy ktos mial moze podobny
problem? Wiecie jak go rozwiazac? Z gory dziekuje za pomoc.

--
pozdrawiam,
Agenda