Re: proszę o pomoc w wyborze karty graficznej

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 10:39:04 MET DST

SilverDreamer wrote:
> Mój nowy PC wykorzystywany będzie głównie do zgrywania/obrabiania/nagrywania
> filmów z kamery na DVD, trochę do biura i ciutkę do gier.
>
> a) GeForce 6600 Gainward Ultra/1760 PCX TV-DVI (PCI-E) - koszt 499,00 PLN,
> b) GeForce 6600 Gainward Ultra/1780 PCX TV-DVI (PCI-E) - koszt 549,00 PLN,
> c) GeForce 6600GT Gainward Ultra/1960 PCX DVI (PCI-E) - koszt 769,00 PLN,
>
> Proszę o info, która z powyższych (jeżeli) nadaje się do ww. potrzeb.

Zadna! Do takich celow (jak chociazby zgrywanie z urzadzen zewnetrznych)
potrzebujesz karty oznaczonej jako VIVO (Video In Video Out). Jesli
idzie o Gainwarda to znalazlem:

GeForce 6600GT Gainward Ultra/1960 XP 128MB, VIVO, 2x DVI, PCI-E (859 PLN).

Troche drogo, a wydaje mi sie, ze jesli nie bedziesz duzo gral, to nie
ma sensu kupowac wersji GT. Zwlaszcza, ze zadna z wyzej wymienionych nie
jest SLI-ready, a wiec o polaczeniu dwoch tez mozna zapomioec. W zamian
mozesz pomyslec nad:

GeForce 6600 Leadtek 256MB, TV-out, DVI, VIVO, PCI-E, OEM (499zł)

Niestety ona rowniez nie jest przystosowana do SLI.

Jesli nie odpowiadaja Ci te propozycje, to musisz poszukac sobie takiej
karty, ktora ma zarowno VIVO jak i oznaczenie SLI-ready.

--